Часто задаваемые вопросы
- Mis on Tšarter ?
- Mis on lennupilet?
- Mis on Liinilend?
- Kas alati saab osta tsarter lennupilet fikseeritud hinnaga ?
- Lubatud pagasi piirmäär?
- Maksevõimalused?
- Kuidas pilet kätte saada?
- Kuidas pilet kätte saada?
1. Mis on Tšarter lend ?
Tšarter- ehk tellimuslend
on reisikorraldaja poolt spetsiaalselt mingiks ajavahemikuks kindlasse sihtpunkti tellitud lend, mis toimub reisikorraldaja poolt määratud päevadel. Tellimuslennul kehtivad Aurinko reisitingimustes toodud reeglid.
2. Mis on Lennupilet?
Müüme paljudesse sihtkohtadesse ainult lennupileteid. Tellimuslendude puhul võite osta nii edasi-tagasi kui ka ühe suuna pileteid. Ühe suuna pilet tavaliselt on 25% odavam kui edasi-tagasi pilet. Lastele (2-11a) kehtib edasi-tagasi lennupileti ostmisel soodustus 15 % täishinnast (ainult Aurinko reisikorraldajal). Kaheks või enamaks nädalaks ostetud lennupilet on kallim kui ühe nädala pilet. Tšarterlendudele pääseb voucheri alusel. Kui voucher ära kaob, pöörduge meie esindaja poole.
3. Mis on Liinilend ?
Liinilend ehk regulaarlend on lennukompaniide poolt aastaringselt kindlatel nädalapäevadel teostatud lend teatud sihtpunktidesse. Liinilendude piletite broneerimisel ja tühistamisel kehtivad lendu opereeriva lennukompanii reeglid, mis võivad erineda reisikorraldaja tellimuslendude reeglitest.
4. Kas alati saab osta tsarter lennupilet fikseeritud hinnaga ?
Mitte alati. Reisikorraldajal on õigus muuta lennupileti hinnad meid teavitamata.
5. Lubatud pagasi piirmäär ?
Lubatud pagasi piirmäär inimese kohta on sõltuvalt lennufirmast 15-20 kg + 5 kg käsipagasit. Alla 2-aastastel lastel oma pagasit ette nähtud ei ole. Ülekaalu eest võetav lisatasu sõltub konkreetse lennukompanii reeglitest, kuid ülekaalulist kohvrit ei pruugita ka üldse lennule lasta. Suuremõõtmelise ja eripagasi (nt surfilauad, jalgrattad vms) transport on lisatasu eest ning tuleb enne lendu kooskõlastada Aurinkos. . Palun kontrollige Aurinko kodulehelt konkreetse lennufirma reegleid pagasi osas. Kui teie pagas läheb kaduma, teatage sellest kohe lennufirmale (vastav lett on olemas pagasisaalis) ja Aurinko esindajale.Tekitatud kahju korvab lennufirma vastavalt rahvusvahelistele lennundusreeglitele. Avaldus tuleb esitada seitsme päeva jooksul. Aurinko ei vastuta pagasi eest ning kompensatsiooni ei maksa.
6. Maksevõimalused?
Sularahas
Eestisisese pangakaardiga
Rahvusvahelise krediitkaardiga (Euro/Master, Visa, American Express)
Panga ülekandega
7. Kuidas pilet kätte saada?
Pilet saadetakse Teile e-posti kaudu.